na papierze

Na Państwa życzenie przygotujemy elementy spójnej identyfikacji wizualnej firmy. Takimi materiałami są: papier firmowy, wizytówki, teczki, ulotki, wszelkiego rodzaju materiały informacyjne. Jesteśmy w stanie wydrukować i dostarczyć nawet bardzo duże ilości materiałów na potrzeby dużych korporacji, bądź to z materiałów przysłanych przez klienta, bądź z przygotowanych przez nas projektów. Oferujemy możliwość wyboru różnych gramatur i gatunków papieru, a nadruki zawsze są wykonywane w najwyższej jakości. Jeśli zastanawiasz się, co jeszcze możemy dla Państwa zrobić – skontaktujcie się z nami!

WIZYTÓWKI

wizytówki rożkowiczWizytówki drukujemy na papierze kredowym, zarówno matowym jak i błyszczącym, jedno lub obustronne. Dodatkowo, na życzenie klienta uszlachetniamy druk folią błyszczącą lub matową. Bardzo efektownie na folii matowej wygląda lakier UV, którym możemy pokryć elementy np logotypów. Dodatkowo można zaokrąglić rogi. Pamiętać należy, że wizytówka to nie tylko papierek z danymi kontaktowymi, ale także "wizytówka" naszej firmy czy wręcz osobista karta wizytowa. Na odwrocie możemy dodać dodatkowe informacje czy slogan reklamowy.

 


ULOTKI REKLAMOWE

ulotki rozkowiczOferujemy Państwu druk ulotek już od 50 szt. Dowolnie składanych, lub perforowanych. Drukujemy na papierze kredowym matowym lub błyszczącym, dla Państwa wygody przygotujemy również projekt.

 

 

 


 FOLDERY SKŁADANE
 tuszeJesteśmy w stanie zaprojektować i wykonać foldery reklamowe, jedno lub wielostronicowe, szyte bądź klejone, w zależności od potrzeb Waszej firmy.
W razie konieczności, jesteśmy w stanie wykonać zdjęcia do folderu bądź katalogu,
Doradzimy, która forma reklamy będzie dla Was najskuteczniejsza, dopilnujemy wykonania całości.

KATALOGI

Inną bardziej obszerną formą przekazywania oferty potencjalnym klientom, jest druk katalogu. Ze względu na większą ilość stron, a co za tym idzie miejsca, możemy tu zawrzeć nie tylko informacje ogólne, lecz także szczegóły oferty, oraz cennik oferowanych produktów, bądź usług. Możemy przygotować katalogi zarówno szyte, jak i klejone, bądź w formie teczki z pojedynczymi kartkami, których ilość można zwiększą, lub zmniejszać, bądź też traktować jako indywidualną ofertę dla poszczególnych klientów.

W ramach przypomnienia wspomnę też króciutko o teczkach i papierze firmowym - nawet, jeśli służy tylko do wystawiania faktur - dobrze jest jeśli logo waszej firmy i podstawowe dane kontaktowe są łatwo dostępne i zapadają w pamięć waszym klientom zarówno stałym, nowo zdobytym, jak i potencjalnym.